Reinis Lismanis (1992) on Läti kunstnik, kes elab ja töötab Londonis, Suurbritannias. 2017. aasta lõpus toimus Lismanise esimene isikunäitus “Proovimine ja eksimine” Läti Rahvusliku Kunstimuuseumi näitusesaalis Arsenāls. Alates 2012. aastast on Lismanis võtnud osa mitmetest grupinäitustest üle kogu maailma. Tulevaste näituste hulka kuulub isikunäitus Niagara Fallsi projektiruumis Brightonis, Suurbritannias ja grupinäitus TSS galeriis Londonis. 2019. aastal avaldab Lismanis kaks kunstnikuraamatut – “T6031_T6061_T8001” (NoRoutineBooks, LT) ja “Trial and Error” (Proovimine ja eksimine) (Skinnerboox, IT).
Viimased paar aastat on Lismanis uurinud fotoproduktsiooni ja traditsioonilisi süsteeme, mis asuvad selle protsesside ja meetodite kulisside taga. Enesepeegelduse kaudu tema looming nii tunnistab kui esitab väljakutse konventsionaalsetele struktuuridele, mis asuvad kujutiseloome, näituse väljapanekute süsteemide ja kunstiproduktsiooni taga üldisemalt. Süsteemiteooria ja musta kasti laadne mõtlemine on aluseks tema huvile terviku elementideks lammutamise vastu. Selle protsessile fokusseeritud ja risoomse lähenemise olulisus seisneb selles, et nii võib laiendada fotograafiast mõtlemist. Uus ja praegu käimasolev teos “Second-hand Ideas” on oma nime saanud E. M. Forster’i ulmeloost “The Machine Stops”. Teoses kasutatakse pildi loomise peamisi elemente (tindiprinter, pigmenttindi printeri kalibreerimine ja prooviprindid, alumiinumpaneelid, jne), taaskasutades neid uuteks kollaažideks. Ehkki visuaalselt abstraktsed, keskenduvad need teosed tavafotograafiale alternatiivsetele informatsioonikihtidele.